هوای کودکی

خدای صبور..

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۱۵ ب.ظ
فاستعذ بالله انه هو سمیع العلیم
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
معتقدم خدای ما ، کسی که عبادتش می کنیم،‌کسی که سجده اش می کنیم، کسی که می پرستیمش...
همون کسی یا چیزی هست که بیشترین وقت و انرژی و توانمون رو براش به کار می گیریم
ما در حقیقت خدا رو گم کردیم...
لابلای تموم خداهای ساختگی خودمون که برخلاف گذشته نه از چوبن ... نه از سنگ!!!
و من الله توفیق...

  • ۹۲/۰۹/۰۷
  • م فیاضی

نظرات  (۱۱)

  • میخک و نازنین
  •  اگرمیخواهی محال ترین اتفاق زندگیت رخ بدهد
    باور محال بودنش را عوض کن . . .

    .
    .
    .
    سلام.وب خیلی زیبایی دارید

    به نام خدا
    امیدوارم سالی که پیش روست برات پر از اتفاقات قشنگ باشه.. الهی آمین

    به نام خدا
    سلام آجی مهشیدم! خوبی؟!!
    بارها اومدم... میدونم هستی.... حتی وقتی نمی نویسی...
    دلم تنگت بود... همین
    بسم الله
    سلام
    :-@
    الان من رو هوام!معلوم نیس چی به چیه...اون خطی که گفتی خاموشه که..یعنی چی الان من چیکار کنم؟به کی بگم گشنمه :--(
    به نام خدا
    سلااام:-)
    یالا یالا ما اپ میخوایم یالا:_______)
    بسم الله
    سلام
    من چقـــــــــدر این پستت رو دوست دارم...
  • سحر- گیلان
  • به نام خدا
    سلام آجی مهشیدم
    خوبی؟!!! .... مدتیه ازت بی خبر بودم... گفتم حالتو بپرسم... امیدوارم هرجا که هستی خوب باشی.
    چند خط نوشتی اما.... .
    گاهی به این حرفت فکر میکنم... "معتقدم خدای ما ، کسی که عبادتش می کنیم،‌کسی که سجده اش می کنیم، کسی که می پرستیمش...همون کسی یا چیزی هست که بیشترین وقت و انرژی و توانمون رو براش به کار می گیریم"
    چندبار اومدم... فکر کردم پست گذاشتی... هربار اومدم خبری نبود...اما بازهم این پستت رو خوندم.
    امیدوارم خودش کمک کنه گمش نکنیم...
    به نام خدا
    سلام مهشیدم..مهشید عزیزم..ورورد ب ماه تولدت مبارک..:-*
    چقد خوب نوشتی..منم همین عقیده رو دارم..
    و پناه بر خدا...از دل..دلی ک افسارش دست عقل ادم نباشه..
    مهشید? خیلی دوست دارم..ب یادتم..
    تو اینستا سخته پیام بذارم..کارت نداشتم فقط امیدوارم خوب باشی..
    سلام خانم فیاضی:)
    نه همون آجی مهشید خوبه..
    مطلب دلنشینی بود..
    خدامون رو میتونیم پشت برگهای سبز نیایش پیدا کنیم ..
    شبت سبز از یادش
    "یاحق" ..
  • سحر-گیلان
  • به نام خدا

    سلام به خواهرخوبم.... مهشیدجان! خوبی آجی؟!

    حرفهاتو کاملا قبول دارم.... .

    "بزرگترین دلخوشیمان این است که خدایی داریم که آنقدر دوستمان دارد که در نزدیکترین نقطه به ما برای خود خانه ای ساخته است.... .

    او چنین خدایی است... بدون در نظر گرفتن اینکه ما چگونه بنده ای هستیم."

    بابت تغییر آدرس هم خواهش میکنم... وظیفه بود. 

     

    سلام...
    منو یادت میاد؟!؛):D
    دلم میخواد پیداش کنم....
    پاسخ:
    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام
    ببخشید شما؟:
    انشاءالله پیداش کردی: التماس دعا 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی