هوای کودکی

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

وقتی برای مدتی ننویسی حس می کنی دوباره نوشتن سخته، یه جور خجالت کشیدن... از نوشتن یا نمی دونم ... شاید حس می کنی دایره لغاتت اونقدر کوچیک و کوچیک و کوچیک شده که اصلا نمی تونی حرف بزنی

عجیبه برای همچین آدمی که با اولین برخوردش با دکترای ارتباطات اون هم از نوع هنرمند تو سالن ترانزیت فرودگاه کرمان بهت بگه "تو ارتباطت خوبه" اون وقت باز هم حس میکنی، اما این بار حس خوشبختی، که با دور شدن فیزیکی و فرافیزیکیت از دنیایی که داشتی و یه روز پر جنب و جوش ترین آدم بحساب میومدی اما هنوز تونستی ارتباطتو حفظ کنی و به نوعی روابط عمومی خوبی داشته باشی اون قدر که تو این شهر غریب به تناسب سن و سال و تجربه ی کمی که داری خانومی که چند سالی ازت بزرگتره برگرده بهت بگه " تو انرژی مثبت داری، دوست دارم بیشتر باهات باشم"!

نمی دونم دقیقا به چه منظور دارم این ها رو می گم شاید یه تلنگر برای خودم؛ که حواسم باشه

که مسئولیتم زیاده

که اگر خدا این محبت رو بهم داشته باید ازش خوب بهره ببرم

که باید مفید باشم

باید...

باید شاید همون گُل مرداب باشم

منتها قبل از اینکه برای دوست و آشنا ، برای خودمو همسرم

شهر غریب فرصت خوبیه برای شناخت بیشتر خودم! و توانمندی هام!

امسال هم شروع شد و اون قدر به سرعت می گذره که اصلا انگار نه انگار تازه شروع شده!!!

باز هم به لطف خدا و محبت امام رضا – علیه السلام- سال نو رو در جوار حرمشون به همراه همسر و پدر و مادرم آغاز کردیم هر چند امسال تدابیر آستان قدس کمی بیشتر از سال های قبل بود!! اون قدر که با وجود سرعت عمل ما اما پشت در موندیم بابا و مامان می گن پشت در حرم گدایی کردن هم لذتی داره! شاید خواستن منو آروم کنن...

بعد هم که به خاطر کمبود وقت فوق العاده مجید با تمام سرعت به دید و بازدیدهای مشهد و شهرستان پرداختیم و بعد کرمان...

مسافرت دو روزه شیراز هم خالی از لطف نبود هر چند خیلی جاها رو ندیدیم اما به نظرم شروع خوبی بود برای یه شیراز گردی اساسی البته تو یه فصل بهتر و کم جمعیت تر

راستش نمی دونم خوب یا بد اما تو عکاسی بیشتر دلم می خواد موضوع عکسم ساختمون و طبیعت باشه تا آدمها البته با عکس های خاطره انگیز و یادگاری مشکلی ندارم ولی خوب به قول یه نفر که البته کاملا درست هم نمی گفت آدم ها همیشه و همه جا می تونن باشن اما من تو اون موقعیت کنار اون ساختمون یا اون منظره شاید دیگه تکرار نشه!

اینها عکسهای شیراز ، کرمان و البته باغ شاهزاده ماهان امیدوارم دلیلی باشه برای علاقه مند شدن و سفرتون به این شهرها

شیراز

شاهچراغ 

شاهچراغ

حافظ

دروازه قرآن

دروازه قرآن


حافظ

سعدی

باغ ارم

باغ ارم

باغ ارم


باغ ارم

باغ ارم


باغ عفیف آباد

باغ عفیف آباد


ماهان - کرمان

ماهان

ماهان


روستای نای بند - جاده کرمان

نای بند

نای بند

نای بند


بعد از حدود 3 ماه زیارت حرم امام رضا – علیه السلام – عطشی ، که به راحتی سیراب نمی شی!! یاد تمام چهارشنبه هایی که گذشت بخیر...

 حرم


بعد از چند سال فعالیت در دنیای نت و با توجه به دوری راه تصمیم گرفتم اینجا رو به خیلی از دوستانی که ارتباطم به دلایل مختلف باهاشون کمرنگ شده معرفی کنم

اینجا پر از پارادوکسه چون همیشه از تناقضات استقبال کردم چرا که معتقدم سبب رشد آدمی است پس عجولانه قضاوت نکنید ! لطفا!

لطفا برای شروع اینجا کلیک کنید

  • ۹۲/۰۲/۱۶
  • م فیاضی

نظرات  (۲۰)

بسم الله الرّحمن الرّحیم
ســــــــــــــــــلام مهشیدم:-)

دوستت دارم...یادت نرود یه وقت:-*

  • مینا اصلاح پور
  • سلام آجی عزیزم
    آجی همیشه پیامهای قشنگت کلی بهم ذوق میده
    الانم این همه نوشته ی قشنگ
    آجی دوستت دارم
    کاش میشد ببینمت ...
    پاسخ:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام

    لطف داری

    انشاءالله که بشه :)

    بنام خدا

     

    سلام

    فیاضی عزیز..

    شما تا همیشه فیاضی عزیز قلبم می مانید...

    مطمئنا همین طور هست و خواهد بود...همیشه

    در پناه حق

    نیگاه! تور ور خدا!!
    هنوز نیومده.. اون ور من ترجیح میده..
    میگه!! اگه میدونستم رفتارت اینجوری..
    از اول بهت نبگفتم دخترم..
    به من چه!! خودت منو به فرزندی قبول کردی..
    آش کشک خودته!! بخوری پاتم.. نخوری پاتم..
    دیگه کاریه که شده!!
    تارشم! چون من بچه اولم.. باید منو بیشتر دوست داشته باشی..

    تازشم!! دختر به این خوبی.. اینقدر قانع..
    همیشه میگم!! به بابا بگو اینقدر خرج نکنه برام.. حتی عروسکم نمیخوام..
    اون که بیاد.. بایدبراش کلی عروسک.. وسایل کمک آموزشی.. پوشک و... بخری...
    بد؟؟ بد خدا یه دختر با کمالات بدون نیاز به هیچکدوم از اینا بهت داده؟؟

    تازشم!! تربیت شده..
    میدونی.. تو این زمونه!! عشق نمی مونه!! (ببخشید.. ببخشید)
    میدونی تو این زمونه!! تربیت کردن یه بچه خوب چقدر سخته؟؟
    پاسخ:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام مریم جان این چند خط خطاب به دوستی که خصوصی گذاشته بدجور هم جوش آورده

    آخه ف . م از یه جایی من چی پفتم که اینجوری گفتی؟!

    شما بگو من قضاوت کردم و تلخ و بی رحم جواب دادم یا شما قضاوت کردی و تلخ و بی رحم خصوصی گذاشتی

    من هیچ وقت خودمو جای کسی نذاشتم نه اینکه نخوام چون نمی تونم هزار بارم سعی کنم و بتونم به موقعیت طرف نزدیک بشم بازم کلی از روحیات و خصوصیاتش قابل درک نیست ؛ حالا شما خودتو گذاشتی جای من که این جوری جواب می دی و انتظار داری خودمو بدارم جات؟!

    پشیمونی اول موفقیته چون تصمیم می گیری برگردی ... اما نه به گذشته .. به یه راه درست تر

    ولی نیاز نیست پشیمون بشی به قول سولماز من همون فیاضیم شاید به قول شما کمی تلخ اما امتحان کن اگر تونستی خودتو جای من تصور کنی اینجوری قضاوت نمی کردی

    در کل غار تنهایی جای خوبی نیست البته بدم نیست گه گاه یه سری بهش بزنی ؛ یادته می گفتم یه چیزی که خیلی برام مهمه تنهاییهامه؟ می گفتم دلم نمی خواد تنهاییمو از دست بدم؟ اما من با تموم تعصبم به تنهایی گاهی خواسته یا به ناچار تو جمعم و این خوبه چون گاهی می ترسم تنهایی بیش از حد باعث فراموشی بشه، فراموش کردن تنهایی، فراموش کردن با هم بودن، فراموش کردن دوست داشتن، فراموش کردن حتی ادای کلمات

    کرکره ی غارتو بکش پایین الان همه خونه نشینن حتی چادرنشینی هم منسوخ شده خونه ها در داره، باغچه داره، ایوون داره؛ لب ایونش... (با ریتم علی کوچولو بخون :) ) تا بعد

    دوستان خصوصی سلام ؛ ممنون از حضورتون، نوشین جان اینجا فقط خاطرات نیست دقت کن

    مامان! همه نوشته هاتو!! منتقل نمیکنی یه جا؟؟
    4تا وب؟؟؟
    هووووووووووووووووووووووووووووووووو و!!
    پاسخ:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام

    خدا انشاءالله خیر دنیا و آخرت ببینه اونی که این کار رو می کنه واسم:)

    انشاءالله نت دار بشم

    دوستان ممنون از لطف همگی الان اومدم کافی نت برم تا کی دوباره بتونم بیام خودمم نمی دونم شرمنده اگر کوتاهی هست

    مامان!! پس این خصلت من به تو رفته..
    منم بیشتر دوست دارم از بناها عکس بگیرم تا آدم ها..

    مامان!! من یه غریبه ام که میخوام عمو رو اذیت کنم؟؟ آخه دلت میاد؟؟
    پاسخ:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    مــــــــــــــــــــن؟ من کی گفتم؟! تکذیب می کنم!

    حالا تو هم به روم نیار :)

    به نام خدا
    سلام مامان..
    دیشب که داشتیم باهم پیامک بازی کردیم..
    یه آن به این فکر کردم!!! اگه من در آینده صاحب خواهر کوچولو یا برادر کوچولو شدم چیکار کنم؟؟
    شاید باورت نشه!! ولی خیلی حس حسودی اومد سراغم.. برای خودمم جالب بود..

    من میخام تک دخترت باشم.. حالا داداش اشکال نداره.. اما آبجی نمیخام..!! من تحمل ندارم.. حسودیم میشه!!
    فکر کردم دیگه بهم نمیگی دخترم!! و محبت هات رو از من میگیری و همش رو صرف آبجیم! میکنی..

    مامان!! فراموشم نکن..
    به بابا هم سلام برسون..
    پاسخ:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    یکیاین بچه رو از برق بکشه :@

    وای دخترم اگه دیگه بهت گفتم دخترم

    تازشم اگه اونقدر پیله نمی کردی مامان مامان جسارتا به قول جوونای امروزی عمرا می گفتم دخترم D:

    بسم الله الرّحمن الرّحیم

    سلام مهشیدم..

    وای این بیقراری خیلی خوبه..این شوق..

    هرچی طول بکشه شوق بیشتر میشه آدم قدرشونو بیشتر میدونه..

    میبینم که بازم نمیتونی زیاد بیای..انشاءالله مشکل اینترنتت حل شه بیای جواب کامنت نوه ی گلتو بدی..

    عکسا هم واقعا قشنگن..خداخیرت بده ممنون..

    پاسخ:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام :)

    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام مهشید
    خوش به حالت .می دونی چرا؟

    این که وقتی فقط برای 3 ماه امام رضا رو نمی بینی،خودت رو به یه تشنه تشبیه می کنی.تشنه ای که با زیارت هم سیراب نمیشه.

    ما چی بگیم که سالی یه بار اونم به خواست خدا و طلبیدن امام رضا میریم زیارت
    خوش به حالت
    پاسخ:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام

    بستگی داره

    وقتی قدیم ها بچه مشهدی بودی و تقریبا سعیتو می کردی هر چهارشنبه خودتو برسونی حرم حالا که کرمانی حرم میشه یه بهشت دست نیافتنی!

    کاش...

    التماس دعای زیاد

    البته منو به خاطر اشتباهات تایپی ببخش :) مثلا یه بارم مرور کردم نوشته م رو!!!!
    پاسخ:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام بخشیدم بازار مشتاق کرمان مال خود خودت :)

    شیراز نگو بلا بگو... ها؟ چی؟ نه یعنی خیلی قشنگ بود

    بخصوص حافظ و تفالش حیف همرام نیست

    سلام مهشید :) چف خوب که انرژی مثبت داری :) واقعا تو این دوره کمتر آدمی پیدا میشه که انرژی براش مونده باشه... اونقدر که دیده بشه، آفرین :)

    شیرازو دوست داشتی یا نه؟

    یه دوستی دارم که وقتی ازدواج کرد با شوهرش رفتن کرمان، درس بخونن، بعدم همونجا موندن، اون خیلی از کرمان تعریف می کرد و از مردمش

  • زینب زاده احمد
  • سلام عزیزم

    همیشه منو با پیامهای قشنگت یاد اقا میندازی ازت ممنونم ...

    حضورت مستدام باد 

     

    پاسخ:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام من بی تقصیر همش زیر سر این نرگسیه که خودشو جای نوه من جا زده تو که می دونی من 14 سالمه به اینام بگو سن منو زیر سوال نبرن البته اینجا 12 ساله ام

    زینب... التماس دعا

    حرم... سلام....

    ببرم ؟
    ببــــــــــــــــــــرم؟
    ببرمش هوا؟؟؟؟؟
    نه بذار ببرم
    مهشید بیام ببینم نظرامو پاک کردیا ، واست ک ی ک ن ا ر ن ج ی میذارم تو پاکت پست میکنم
    پاسخ:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام

    برای جواب خصوصیت بزرگ میشی خودت یاد می گیری

    دفعه آخرت باشه ها

    همین قدر بدون که نوعی سیاست است!

    ضمنا به نظرت یه خورده ناراحت کننده نیست خاطرات و عادات خاطره انگیز رو به مسخره گرفتن؟!!

    بهــــــــــــــــــــه!!!
    چرا اسمم سیو نمیشه؟
    « اینجا پر از پارادوکسه چون همیشه از تناقضات استقبال کردم چرا که معتقدم سبب رشد آدمی است پس عجولانه قضاوت نکنید ! لطفا! »

    این از اول بود؟؟
    یا من تازه دیدم؟
    یا الآن اضافه شد؟
    هئــــــی!!!!

    یاده قدیما به خیر...........
    میگم؟پیغام خصوصی رو چیجوری میشه جواب داد؟؟

    یادته؟ یه بیماری رایج شده بود هرکی پیغام خصوصی میذاشت ، یه دونم عمومی میذاشت با این متن « خصوصی »(ریسه از خنده )
    بعد ینی چی مثلا؟ ینی همه !! من خصوصی پیغام دادم؟ ( ریسه ی دومی)
    سلام.
    خوشحالم هستی. بیشتر باش.
    پاسخ:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام

    انشاءالله مفید باشم بیشتر بودن ملاک نیست (عجب بیانیه ای!!)

    در ضمن آرم شبکه یک و شبکه آموزش کم نمیاره از اون آرم برای اینکه اینجا جواب می دم شرمنده باید زود برم داره شلوغ میشه محیط مناسب نیست یعنی من خوشم نمیاد!

  • دستهای کوچک دعا2
  • ختم قران و صلوات برای شفای سه عزیز..
    پاسخ:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام

    ممنون خبرم می کنی التماس دعا من هم

    استشراق خوبی داشتید !!

    پاسخ:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام

    اینی که شما گفتید احیانا همان علوم غربی در ارتباط با شرق شناسی نیست؟! احیانا منظور شما اشراق نبوده؟!!

    ممنون از حضورتان

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی