هوای کودکی

خیلی دور... خیلی نزدیک!

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۰۵ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم


گدایم و نظرم سوی شاه ذوالکرم است

دلم خوش است که نامم کبوتر حرم است

شکسته ام پر پرواز این ترانه تویی

دلیل جوشش این حس عاشقانه تویی

...

همیشه دور شدن ازتو کار دستم داد

حریم امن الهی در این زمانه تویی

...

هرآنچه خیرو خوشی،آبرو ،رسیده به من

دلیل آنکه به سویم شده روانه تویی

...

اسیر ظلمتم و این حرم پراز نور است

به لطف حضرت یزدان بساطمان جور است

در آستان شما میشود خدا را دید

حریم زاده  ی موسی چو وادی طور است

...

قسم به غربتتان قدرتان ندانستیم

حرم به فاصله نزدیک و راه مان دور است

و بارها گره از کارمان تو واکردی

چه فایده که زعصیان دو چشممان کور است

...


زبس که جاذبه دارد حریم قدس شما

زکودکی سوی این آستان کشیده شدم

به وقت دل خوشیم گرم کار خود بودم

به وقت مشکل و غم بین صحن دیده شدم

تمام زندگی (مسلمت) همین قلم است

دلم خوش است که نامم کبوتر حرم است

هاشم طوسی(مسلم)


  • ۹۲/۰۶/۲۶
  • م فیاضی

نظرات  (۸)

Bueno, pero es que lo que se celebra es el aniversario del cuerpo facultativo y no de quienes estamos en la brecha. (Hubo un cuerpo auxiliar creado en 1932, que en 1979 pasó a ser el cuerpo de aytd)nues.aDe nosotras y nosotros, que yo sepa, nadie se preocupa gran cosa dentro de la familia.De todas las formas, felicidades.
  • اسماءنظری
  • به نام خدا
    سلام امروز عید ساداته تبریک میگم
    التماس دعا
    پاسخ:
    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام
    ممنون و همچنین :)
  • دستهای کوچک دعا2
  • سلام
    ختم قران وختم یاسین
    وبلاگ دستهای کوچک دعا
    بسم الله الرّحمن الرّحیم
    سلام :-*
  • نوه ی گلت:-)
  • بسم الله الرّحمن الرّحیم

    چقد قشنگ بود مهشید عکس وشعر..عالی بود ..عالی..

    راستی فیلمه پست پایین رو نتونستم باز کنم..

    دلم خوش است که نامم کبوتر حرم است...

     

  • سیده فاطمه
  • بنام خدا

    مهشید..
    سلام:*
    هوایی شدم....
    هئییی:$
    سلام فعلا اسکایپ اذیت می کند انشاء الله بعدا شب بخیر 
    سلام دختر عمه جون.خوبین؟تولد امام رضا(ع)تبریک.چلا نمیاین مشهد؟.نامرد بی معرفت ......دلم واستون تنگ شده.غیر شما من کیو دارم.اهو هو اهههوووووو.راستی پانیذ واسه اولین بار آخر مهر می خواد بیاد مشهد.شمام بیاین.سلام برسونین.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی